Translate

25 September 2013

Ben jij een meester in het geven en krijgen van respect?


Als expert in de kunst van de motivatie, stel ik vast dat de één van de sleutelfactoren voor een hogere motivatie respect en erkenning is.
Dit wordt bevestigd door de enquête op mijn site Idea 4U  waarin gepeild wordt naar de top drie motivatoren op het werk. Mocht je de enquête nog niet vervolledigd hebben, dan kan jij nog alles zelf beïnvloeden door je keuze aan te vinken .

Gebrek aan respect brengt zeer vaak demotivatie, frustratie, ongenoegen, absenteïsme, stress en personeelsverloop teweeg. Wanneer je  daarentegen naar waarde gerespecteerd wordt voor je werk, stijgt je levensvreugde, je energie, je verantwoordelijkheidszin. Je voelt je openbloeien en wenst je nog meer te engageren.

Tijdens mijn workshops over de kunst van de motivatie stel ik vaak de vraag aan de deelnemers: “Hoe toon jij je respect?” . Ik ben nu honderden anekdotes, getuigenissen en verhalen rijker . Mijn dank aan allen hiervoor!

Ik heb de essentie trachten samen te vatten in de 15 gouden regels van Respect .En ik wil ze heel graag met jou delen.

Eigenlijk kan je alles samenvatten in één zin: geef respect / krijg respect. 
Het is echt een virtuele cirkel:
Als jij je respect toont, dan zal je gerespecteerd worden. Als jij gerespecteerd wordt, dan zal jij respect tonen. 
En als jij nu eens zou beginnen met nog meer respect te tonen? 

Ben jij een meester in het geven en krijgen van respect? Wil jij graag hierin een meester worden?
Om dit te weten kan je de enquête ‘De kunst van respect’ vervolledigen.
Daarna krijg je onze 15 gouden regels van respect

Veel succes!

Yvan Dierckxsens
Chief Engagement Officer
Idea 4u

PS. Wil jij graag meer respect? Forward deze Post!

No comments:

Post a Comment